Drukarki (m. in. HP, Lexmark, Canon, Samsung, Brother, Epson, OKI, Konica Minolta, Kyocera) Kserokopiarki (Konica Minolta, Sharp, Canon) Niszczarki Drukarki termiczne i specjalistyczne(Zebra, Citizen, Epson, BIXOLON) Plotery (HP, Summa, Brother) Jak wygląda proces naprawy w naszym serwisie? Zapraszamy na nasz profil na Facebooku. Wszystko zaczyna się od dostarczenia sprzętu do naszego serwisu, technik przyjmuje urządzenie z opisem usterki i wydaje potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy. Następuje proces sprawdzenia przyczyn usterki i wycena kosztów ewentualnej naprawy. Po ustaleniu kosztorysu informujemy klienta i po otrzymaniu zgody przystępujemy do pracy.
- Serwis Drukarek CHROMATIKA wykona nieodpłatną ocenę kosztów naprawy dostarczonego sprzętu. - Serwis Drukarek CHROMATIKA zrealizuje naprawę zatwierdzoną przez Klienta z należytą starannością gwarantującą prawidłowe działanie sprzętu. - W przypadku zaschniętych głowic, Serwis Drukarek CHROMATIKA informuje, że próba udrożnienia głowicy może zakończyć się niepowodzeniem i jej całkowitą nieużytecznością. Próba udrożnienia podejmowana jest na pełną odpowiedzialność Klienta. - W przypadku uszkodzeń elektronicznych (płyty główne itp.) Serwis Drukarek CHROMATIKA informuje, że próba naprawy może zakończyć się niepowodzeniem i jej całkowitą nieużytecznością. Próba naprawy podejmowana jest na pełną odpowiedzialność Klienta - Serwis Drukarek CHROMATIKA udziela 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę, oraz gwarancji na wykorzystane części (zależnej od producenta). - Sprzęt należy odebrać najpóźniej do 1 miesiąca od daty zakończenia zlecenia. Po tym terminie naliczane będą opłaty magazynowe w wysokości 5 zł netto / dzień. - Sprzęt nieodebrany po 3 miesiącach od daty zakończenia zlecenia, przechodzi na własność zleceniobiorcy. - Potwierdzenie uprawnia do odbioru sprzętu tylko w godzinach otwarcia serwisu. Potwierdzenie jest jedyną podstawą do wydania sprzętu przez serwis. Serwis nie odpowiada za ewentualne skutki wynikłe ze zgubienia potwierdzenia. - W przypadku zgubienia potwierdzenia jedyną osobą uprawnioną do odbioru jest osoba zgłaszająca sprzęt do naprawy. Sprzęt zostaje wtedy wydany po okazaniu dowodu tożsamości osoby odbierającej - Zlecając wykonanie wyceny Klient akceptuje powyższy regulamin.